Direktlänk till inlägg 13 maj 2017

Lördag

Av Emelie - 13 maj 2017 17:17

Då är de Lördag, lördag hela dan..
Det har inte hänt så himla mycket denna dag så att säga, Jag sov till 14.00
Har haft bättre dagar och även sämre så ska väl inte klaga, men vill så gärna bli frisk.
Nu har vi gjort lite saker på to do listan, och det känns skönt.
Nu har Jag/vi lite till att fixa på listan.


*ansöka om lämp x2
*ansöka om handläggarepapper x2
*köpa teorböcker
*köpa en till Cykel
*köpa nailslingor
*fixa håret
*köpa teleskop
*göra i ordning uteplats
*skaffa bil
*Skicka in papper till FK
*köra upp x2
*göra Teoriprov x2
*gå handläggarkurs x2
*sluta dricka cola x2
*röka mindre x2
*Fixa ID


så ser det ut nu i alla fall, listan kommer säkert fyllas på så småningom...
jag har fått en låt på huvudet som heter "Solo dance" så jävla bra!
lyssnar på den 24/7 tyyyp...
håller på att kolla på film, "hundraåringen som klev ut igenom fönstret"..

eller vad den heter, men ni fattar säkert vilken jag menar.
Mår inte så bra så det går segt att kolla på den haha.. men ska kolla färdigt på den snart.
Jag och Babe har kollat igenom hela serien the 70's show, älskar den serien!
ikväll äre eurovision song contest, så det blir att kolla på det med min älskling..
Hoppas det kommer gå bra för Sverige, förhoppningsvis vinner han ju..
för det var då fan inga jätte bra låtar detta året.
Meeen grymt, har precis köpt Teoriböcker, iiiih såå taggad!!
ska plugga asen av mig.
ska strycka det från listan när jag betalat dem :-)
nu blir det middag, älsklings magiska kåååvgryta..


//Emelie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 maj 2018 15:02

                      Den svarta klänningen tog jag dock i vit :)     ...

Av Emelie - 15 maj 2018 21:59

 

Av Emelie - 13 februari 2018 21:27

brukar titta in på denna bloggen ibland, BRA! och INTRESSANT!  http://theincrediblemonster.bloggplatsen.se/ ...

Av Emelie - 13 februari 2018 21:26

                             

Av Emelie - 13 februari 2018 21:12

det är 9 månader sedan jag skrev här...  har varit dålig nästan hela 2017. vintern har varit värst! sjukdom och Ångest.. isolerat mig fullständigt, längtar SÅ mycket till våren. har bara varit hemma och sovit och sista tiden har jag spelat Ag...

          

 

Min själ väger inte mer än drömmen i en fjäril.   

 

  PAPPA  

 

1960-2014

 

Gamer.  
Nörd.  
Poesi.  
fotograf.  
kroppsaktivism.  
medial.  
sång & musik.  
Konst.

Fråga mig något kul

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards