Direktlänk till inlägg 16 maj 2017

Tisdag.

Av Emelie - 16 maj 2017 23:58

Snart dags för att sova, har dock sovit lite redan. 

Dagen har varit bra, cyklade till Mamma och stannade där på middag :-)

Anna med familj var där, super mysigt.

Hela dagen har inte varit en höjdpunkt, fick ett tråkigt meddelande..

meddelandet var från min fd vän som jag skrev om i ett annat inlägg, 

och hon ville inte ta upp kontakten igen, men ändå så förstår jag henne

för vissa personer i min omgivning har inte varit så snälla emot henne.

men som sagt, livet går vidare. 

vet inte om jag behöver besöka doktorn, har ont när jag andas!! 

och nu har jag fått ont när jag rör mig, känns obehagligt!

Är lite yr, tror det är både febern och örat som spökar. 

Älsklingen gick och la sig för nån timme sedan, han var jätte trött..

men han har inte riktigt mått så bra, snuvig och jävlig..

men sa till honom att vi får boka en tid till doktorn så han kan få allergimedicin på recept.

Mitt löshår kom idag :-D !!! 

funderar på om jag behöver köpa till mer? nu har jag 125 slingor :-)

funderar på att köpa 25 slingor till, eller räcker det med 125?? 

Vi har rensat vår uteplats helt tom, nu står stolar och den där... gungan i trädgården..

haha glömde namnet på vad den heter :-P 

till uteplatsen ska vi införskaffa


*Plastmatta

*utemöbler

*parasoll

*färg

*blommor 

*stora krukor


det kommer bli så fint när vi är färdiga :-)

funderar på att inhägna trädgården så maja kan springa lös.

Men vill inte inhägna helt för vi har ju igelkottar här som kommer varje dag/kväll och äter.

Och dem har ju en speciell plats där dem vet att vi lägger ut mat till dem.

Imorgon ska jag lägga ut mer mat btw, dem äter som hästar... 

men älskar verkligen deras sällskap!! <3 


Nu nattcigg, sen sova!

God natt allesammans. 


//Emelie


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 maj 2018 15:02

                      Den svarta klänningen tog jag dock i vit :)     ...

Av Emelie - 15 maj 2018 21:59

 

Av Emelie - 13 februari 2018 21:27

brukar titta in på denna bloggen ibland, BRA! och INTRESSANT!  http://theincrediblemonster.bloggplatsen.se/ ...

Av Emelie - 13 februari 2018 21:26

                             

Av Emelie - 13 februari 2018 21:12

det är 9 månader sedan jag skrev här...  har varit dålig nästan hela 2017. vintern har varit värst! sjukdom och Ångest.. isolerat mig fullständigt, längtar SÅ mycket till våren. har bara varit hemma och sovit och sista tiden har jag spelat Ag...

          

 

Min själ väger inte mer än drömmen i en fjäril.   

 

  PAPPA  

 

1960-2014

 

Gamer.  
Nörd.  
Poesi.  
fotograf.  
kroppsaktivism.  
medial.  
sång & musik.  
Konst.

Fråga mig något kul

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards