Direktlänk till inlägg 20 maj 2017

Fredag natt.

Av Emelie - 20 maj 2017 01:10

Nu är det natt, jag ska väl försöka sova så småningom! 

fixade håret i Torsdags, äntligen! blev jätte nöjd :-)

bild kommer i slutet på inlägget!

Sen har jag beställt lite nya tunnare kläder inför sommaren..

värmen kom ju bara pang på, och alla mina kläder är för stora pga viktnedgång..

ska bli spännande när dem nya kläderna kommer, om inte annat så kommer det bli skönt.

tänkte först beställa mina kläder på Vkks men dem är så himla dyra..

brukade beställa mina kläder där innan när dem inte var så dyra. 

Jätte tråkigt i alla fall att dem höjt priserna så jävla mycket!!

Kommer lägga upp bilder på mina tunikor också! :-)

första gången jag beställer någonting vitt... iiiih!!! 

känns super knasigt men spännande. 

Jag, Moa och babe var i stan på morgonkvisten, 

sen när vi kom hem packade vi upp alla varor osv..

sen var det dags för jobb, slutade jobbet vid midnatt.

så ska hoppa i säng snart för dags för jobb imorgon bitti igen....

Senare på kvällen begav jag mig till Mamma och hälsade på, där var det några på beskök :-)

mycket trevligt, dock stannade jag inte så länge, för mådde inte så bra. 

Är fortfarande sjuk och kroppen var trött, örat värkte och hade lite ångest.

När kroppen värker och ångesten är på så använder jag rullator, och jag kom på mig själv att skämmas över det innan nu ikväll, vafan ska jag skämmas över det för?? ... 

Alla är vi olika, som tur väl är!!! 

fick mycket beröm för mitt fina hår :-D   

sen åkte ja med björn, han följde med in på en cigg och ett glas Cola! 

Förresten så pratade jag med Vc i torsdags också, för jag hade fått ondare efter örondropparna..

Sköterskan trodde jag hade fått en allergisk reaktion, så skulle inte använda den mer.

fan vad knas att det kan bli så när man har gått på dem örondropparna i åratal..

Aja, men nu ska jag ta nattciggen och sen spela...

förhoppningsvis somnar jag inte jätte sent.

Sov gott allesammans :-) 


//Emelie


         

 
 
pärle

pärle

20 maj 2017 11:17

Hej..
Tack för ditt medd i min blogg.
Ser att du skriver om att du beställt vita kläder.
Det var många år sen jag hade vitt, men köpte
vita knälånga shorts o tröja förrförra sommaren på Ullared.

Så fin du är i håret, själv skulle jag inte våga färga mitt hår så, fast vem vet, blir kanske modig o färgar en slinga, så fall i lila *s*
//kram..

http://perlemormor-farmor.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 19 maj 2018 15:02

                      Den svarta klänningen tog jag dock i vit :)     ...

Av Emelie - 15 maj 2018 21:59

 

Av Emelie - 13 februari 2018 21:27

brukar titta in på denna bloggen ibland, BRA! och INTRESSANT!  http://theincrediblemonster.bloggplatsen.se/ ...

Av Emelie - 13 februari 2018 21:26

                             

Av Emelie - 13 februari 2018 21:12

det är 9 månader sedan jag skrev här...  har varit dålig nästan hela 2017. vintern har varit värst! sjukdom och Ångest.. isolerat mig fullständigt, längtar SÅ mycket till våren. har bara varit hemma och sovit och sista tiden har jag spelat Ag...

          

 

Min själ väger inte mer än drömmen i en fjäril.   

 

  PAPPA  

 

1960-2014

 

Gamer.  
Nörd.  
Poesi.  
fotograf.  
kroppsaktivism.  
medial.  
sång & musik.  
Konst.

Fråga mig något kul

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards